توسعه فردی و منتورینگ

کشف استعداد ها و طراحی مسیر زندگی

 

تصور کن یک الماس خام در اعماق زمین پنهان شده باشد. این الماس، با کمی صیقل خوردن، می‌تواند به درخشان‌ترین جواهر تبدیل شود. تو هم مثل این الماس، پتانسیل‌های بی‌نظیری داری که منتظر کشف شدن هستند.

استعداد یابی و توسعه فردی دو روی یک سکه هستند. هردو به رشد و شکوفایی ما کمک می کنند اما هریک از زوایای مختلف به این موضوع می پردازند.

 

توسعه فردی

استعدادیابی به معنای شناسایی و کشف توانایی‌های ذاتی و بالقوه یک فرد است. این امر مانند پیدا کردن یک گنج پنهان است. وقتی ما بتوانیم این گنج را پیدا کنیم یعنی استعدادهای خود را شناخته ایم و می‌توانیم از آن‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و در مسیر موفقیت قرار بگیریم. اما توسعه فردی به معنای پرورش و تقویت توانایی‌ها و مهارت‌های موجود است. این کار مانند آبیاری و پرورش یک گیاه است. با توسعه فردی، ما می‌توانیم استعدادهای خود را شکوفا کنیم و به پتانسیل کامل خود برسیم. ارتباط این دو مفهوم را می‌توان به این شکل بیان کرد که استعدادیابی، نقطه شروع است و با شناخت استعدادهای خود، می‌دانیم که در کدام مسیر باید حرکت کنیم. توسعه فردی، مسیر رسیدن به هدف است و  با توسعه مهارت‌های مرتبط با استعدادهای خود، می‌توانیم به اهدافمان دست پیدا کنیم.

 در اسپرلوس، ما به تو کمک می‌کنیم تا الماس درونت رو کشف کنی و به درخشان ترین شکل اون رو به نمایش بگذاری .

به طور خلاصه، منتورینگ توسعه فردی و استعدادیابی، یک ابزار قدرتمند برای رشد و شکوفایی دانش‌آموزان است. با کمک یک منتور باتجربه، دانش‌آموزان می‌توانند پتانسیل‌های خود را شکوفا کنند، به اهداف خود برسند و برای آینده‌ای روشن آماده شوند.

بسته ها:

بسته هدایت تحصیلی ، مشاوره انتخاب رشته و طراحی مسیر شغلی (برنامه ریزی به روش IDP)

تعداد جلسات: ۴ جلسه

۴.۰۰۰.۰۰۰ تومان

بسته  مشاوره داوطلبین کنکوری

تعداد جلسات: ۶ جلسه

۶.۰۰۰.۰۰۰ تومان

بسته توسعه مهارت های نرم ( مهارت های قرن ۲۱ ام )

تعداد جلسات: ۵ جلسه

۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان

بسته مهارت های زندگی

تعداد جلسات: ۵ جلسه

۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان

بسته  منتورینگ خصوصی تحصیلی

هزینه هر جلسه:

۶۰۰.۰۰۰ تومان

بسته منتورینگ خصوصی مسیر شغلی

هزینه هر جلسه:

۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان

تدوین برنامه های توسعه فردی IDP و حرفه ای

هزینه تدوین برنامه هر شایستگی:

۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان

منتورهای ما :

امیرحسین زوار

امیرحسین زوار

منتور

رتبه 11 کنکور ارشد MBA سال ۱۴۰۳

رضا علی تبار

رضا علی تبار

منتور

فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی مهندسی عمران دانشگاه امیرکبیر - دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد مهندسی حمل و نقل ترافیک دانشگاه صنعتی شریف - رتبه ۹۴۵ کنکور کارشناسی ریاضی فیزیک - مدال برنز المپیاد علمی مهندسی عمران

دکتر پرهام جلالی

دکتر پرهام جلالی

منتور و مدرس

بنیان گذار مدرسه کسب و کار دانشگاه تهران – بنیان گذار سیستم ارزش آفرینی و توسعه مدیریت آموزشی دانشگاه تهران – بنیان گذار مرکز مطالعات حرفه ای کسب و کار و تحقیق و توسعه اسپرلوس

حانیه قربانی فرد

حانیه قربانی فرد

منتور

کارشناس ارشد مدیریت منابع انسانی از دانشگاه علامه - رتبه ۱ فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد - برنده جایزه استعداد درخشان - کارشناس توسعه منابع انسانی گروه مپنا و سیناژن

خدمات دپارتمان استعدادیابی و منتورینگ اسپرلوس :

استعدادیابی و ترسیم نقشه راه توسعه فردی دو ابزار قدرتمند برای رسیدن به موفقیت هستند. با استفاده از این ابزارها می‌توانید پتانسیل‌های خود را شکوفا کرده و زندگی پربار و رضایت‌بخشی را برای خود رقم بزنید.

با استفاده از این ترکیب، افراد می‌توانند توانایی‌های خود را افزایش دهند، اعتماد به نفس خود را تقویت کنند و به زندگی بهتر دست پیدا کنند.

مهارت‌های نرم، آن دسته از توانایی‌هایی هستند که به شما کمک می‌کنند تا به طور موثر با دیگران ارتباط برقرار کنید، در تیم‌ها کار کنید و در محیط‌های مختلف سازگار شوید.

برای اتخاذ یک تصمیم آگاهانه و مناسب، لازم است به عوامل مختلفی از جمله علایق، استعدادها، مهارت‌ها، شرایط بازار کار و چشم‌انداز آینده هر شغل و رشته توجه شود.

منتورینگ تحصیلی فرآیندی است که در آن فردی با تجربه و دانش بیشتر (منتور) به دانش‌آموز یا دانشجویی با تجربه کمتر (منتی) کمک می‌کند تا به اهداف تحصیلی خود برسد.

منتورینگ انگیزشی و روانشناسی ترکیبی قدرتمند از دانش روانشناسی و تجربه عملی است که به افراد کمک می‌کند تا به پتانسیل کامل خود دست یابند.

پشتیبانی و مشاوره

بسته هدایت تحصیلی ، مشاوره انتخاب رشته و طراحی مسیر شغلی (برنامه ریزی به روش IDP)

بسته مشاوره داوطلبین کنکوری

بسته توسعه مهارت های نرم ( مهارت های قرن ۲۱ ام )

بسته مهارت های زندگی

بسته منتورینگ خصوصی تحصیلی

بسته منتورینگ خصوصی مسیر شغلی

تدوین برنامه های توسعه فردی IDP و حرفه ای