درباره ما

مدرسه کسب و کار اسپرلوس

سال های زیادی است که آموزش ما در مدارس و دانشگاه ها، روندی سنتی و قدیمی را در پیش گرفته است که دیگر نمی تواند به صورت کامل پاسخگوی نیاز دانش آموزان و جوانان نسل جدید باشد. همچنین یکی از موضوعات مهم که تاکنون در نظام آموزشی کشور مغفول مانده است، تحولات روزامد جهانی و آموزش های مدرن و مهارت محور در قرن بیست و یکم می باشد که جایگاهی در کتاب های درسی حاضر ندارد. با تأسف باید بگوییم همین امر موجب بی انگیزگی شدید دانش آموزان و سردرگمی آنان در چند سال اخیر شده است.

مدرسه کسب و کار اسپرلوس

مدرسه کسب و کار اسپرلوس

مشکل اساسی دیگر در ترسیم مسیر و چشم انداز آینده شغلی جوانان و نوجوانان، عدم وجود ارتباط کارآمد میان مدرسه ، دانشگاه و صنعت می باشد. در سالیان گذشته، خواسته های صنعت و سازمان ها از دانشگاه های تراز اول تغییر کرده است و این تغییر دربردارنده مفهومی مهم است. اولویت استخدام افراد توسط سازمان ها، دیگر دانشگاه خوب و کسب صرفا نمرات عالی نیست. بلکه اولویت، استخدام و به کارگیری افراد براساس مهارت های آنان است . بنابراین لزوما دیگر پذیرفته شدن در رشته و دانشگاه خوب ، تضمینی برای پیدا کردن شغل مناسب نیست و مسیر دیگری برای رسیدن به یک شغل حرفه ای به وجود آمده است و آن، مهارت آموزی و مهارت محوری است .

دریافت مشاوره رایگان

تصمیم‌گیری برای یادگیری یک مهارت جدید گام بزرگی است. ما می‌دانیم که انتخاب بهترین مسیر برای یادگیری می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. پس منتظر فرستادن پیام شما هستیم.

ما متعهد هستیم به پرورش دانش آموزان و دانشجویانی هستیم که :

برای یادگیری مهارت های نوین اطلاعات خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند